wtorek, 14 czerwca 2016

Kuchnia

Witam bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem bardzo się cieszę, że zaglądacie do mnie kobietki:) Dzisiaj pokaże Wam serce mojego domu.


Kuchnia w moim domu jest miejscem wiecznie pełnym ludzi i nie chodzi tutaj o to, że cały czas  jemy tylko jakoś wszyscy lubią spędzać w niej czas. Nawet jak znajomymi przyjdą również rozsiadają się w kuchni przy stole. Mam to szczęście że kuchnia jest duża ma 23m2 więc spokojnie zmieścił się stół, jest też piec opalany drewnem na którym obowiązkowo co niedzielę gotuję rosół.




Jesienią nad piecem suszą się grzyby rozchodzi się wtedy niesamowity zapach. Latem gdy na dworze zdarzają się ponure deszczowe dni  rozpalam ogień w piecu i od razu robi się przytulniej.



 Po zakupie domu gdy zaczęliśmy remont i po swojemu zmieniać pomieszczenia, pamiętam jak przerażała mnie wielkość tej kuchni. Wydawała mi się  taka nieprzytulna i zimna, ale ciepłe kolory różne dodatki sprawiły, że optycznie  się zmniejszyła a przeróżne dodatki które stoją na półkach stwarzają ciepły domowy klimat.







Pozdrawiam Was serdecznie i miłego tygodnia życzę:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeżo mielony pieprz, w kuchni zawsze musi być :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pieprz świeżo zmielony jest o niebo lepszy od paczkowanego.

      Usuń
  2. Cudownie. Ten stół i krzesła cudowne, a i młynek bardzo ładniutki. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu o ten stół miałam spór z mężem bo jemu się nie podobał ale strzeliłem babskiego focha i mam co chciałam :) Uściski

      Usuń
  3. Jak ja marzę o wielkiej kuchni, co prawda w mojej też jest stół, ale blokowe kuchnie raczej do dużych nie należą. No i ta kuchnia węglowa, cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiem jakie są te blokowe kuchnie mieszkałam w bloku przed ślubem, teraz po tylu latach mieszkania na wsi w domku nie wyobrażam sobie powrotu do bloku. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...