wtorek, 2 lutego 2016

Uparcie dziergam dalej.

 Postanowiłam wydziergać obrus na stół do kuchni idzie nawet dobrze. Zawzięłam się bardzo, ponieważ mam już w planach uszyć narzutkę do sypialni. Dzisiaj właśnie dotarły do mnie zamówione próbki materiałów wybrałam ten który najbardziej mi się podoba i już w wyobraźni widzę moją narzutę.





W ogrodzie widać pierwsze zielone listki chociaż to dopiero początek lutego. Bardzo się cieszę, że niebawem nadejdzie wiosna ponieważ brakuje mi słońca i tego ciepełka, które ogrzewało moją twarz podczas prac w ogrodzie. Mimo tych przebłysków słońca w nocy przyszły silne wiatry, które zaczęły niszczyć większość roślin w moim ogrodzie. Niestety ale ucierpiał też mój tunel foliowy, który stał w głębi ogrodu.
Za oknem znowu zaczęło padać i wiać mocniej. Nie pozostało nic innego jak zrobić sobie kawkę i wziąć się za szydełkowanie :)

5 komentarzy:

  1. Piękny ten obrus mam nadzieje że doda Pani zdjęcia skończonego dzieła:)
    Gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misterna robota :) czekamy na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze jak skończę obrus na pewno pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrus jest prześliczny, normalnie obłędny. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał na stole :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...