niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki

Dziś Walentynki ,jakoś szczególnie nie przepadam za tym świętem chociaż nie powiem prezent od mężusia wywołał uśmiech na mej twarzy. Jak większość kobiet myślę z wyprzedzeniem, więc moje myśli i działania skupione są na Wielkanocy. Szukając ostatnio inspiracji frywolitkowych jajek natrafiłam na piękne ażurowe pisanki cuuuuuda po prostu. Oglądałam  wzychałam co jedna to piękniejsza więc wzdychałąm coraz głośniej. Mężu zaniepokojony moim zachwytem podchodzi sprawdzić cóż ja tam takiego oglądam  mówię do Niego ,, no popatrz jakie  śliczne i jak szybko się robi bzyk- bzyk i już, a ja się supłam z frywolką tyle czasu ,, Mężu jak to facet skomentowała to jednym słowem  NO i tyle .

Jakie było moje zdziwienie jak z okazji Walentynek mój ukochany wręczył mi to moją osobistą szlifierkę tak to się ponoć nazywa.
Teraz sama spróbuję stworzyć takie cudeńka, tylko z kurkami muszę pogadać aby niosły się w ilościach hurtowych.






Ale żeby nie było, że mało romantyczny jest to do tego  jeszcze różyczki które tak lubię dostałam :)












Tak i ja życzę Wam wszystkim szczęśliwych Walentynek :)
Pozdrawiam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Kochana piękne prezenty dostałaś od męża. Mam nadzieję, że piękne pisanki powstaną na Wielkanoc. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę taki prezent to nie byle co! :) Mężu się spisał na 6 :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie źle, dostałam w prezencie również narzędzia. ;) Ach te chłopaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero dziś zaglądam na Twojego bloga :))chętnie bym go przygarnęła do swoich podglądanych blogów,ale nie widzę u Ciebie takiej opcji:))
    Gratuluję wygranej:)niech to będzie prezent na rozpoczęcie Twoje przygody z blogowym światem:))Z pewnością spotkasz w nim osoby ,które będą Twoją bratnią duszą:))Ja mam to szczęście ,że same takie spotykam na swojej drodze:))
    Piękne prace czynisz:))Frywolitka -moja miłość niestety nie odwzajemniona:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...